2012 hon MS Dvůr Králové a hon Borovnice

30.12.2012 22:54

26.12.2012 - obě feny jsem měla na našem honu v Záboří (pořádalo MS Dvůr Králové).

29.12.2012 - Axu jsem měla s sebou na honu v Borovnici. Hon na zajíce a černou zvěř. Axa předvedla nádhernou samostanou práci v leči za což sklidila velké uznání a pochvalu. Já jsem tentokrát nešla jako honec, ale stála jsem na štontu jako střelec. Axu jsem tedy vypustila ze svého stanoviště a ona šla s honci do leče sama. Hlasitě naháněla a později jsem se dozvěděla, že celou dobu perfektně slídila, držela se v určené leči a na závěr krásně hlásila u střeleného kusu černé zvěře. A na úplný závěr se naštěstí také vrátila zpátky ke mě, protože poslední leč byla opravdu veliká, terén neznámý, takže jsem určité obavy z jejího návratu měla. Ale uznání práce psa od ostatních mě velmi potěšilo.